niedziela, 10 lutego 2013

Rozdział 6

WŁĄCZ TO : http://www.youtube.com/watch?v=HGtJTEMH4ME&NR=1&feature=fvwp

- Ja na prawdę nie mogę... - dalej patrzyłam na niego lecz on to ignorował. Zabrał sukienkę i poszedł do pięciu wariatów. Usłyszałam głos ekspedientki.
- Ma pani szczęście. Chłopak się stara i nie wykorzystuje. Chciałabym mieć tyle szczęścia. - uśmiechnęła się ciepło w moją stronę. Odwzajemniłam gest i wyjrzałam przed drzwi sklepu ... Westchnęłam wszędzie walentynki. Udałam się w stronę zespołu. Kiedy ich zobaczyłam oniemiałam.
- I jak ? - spytał takim samym tonem jakim ja pytałam Nialla Hazz.
- Woww... - tylko to udało mi się wypowiedzieć.
- Takk myślałem - powiedział dumny Zayn. - A na rozdzanie przyjdzie Perrie! - powiedział ucieszony jak dziecko.
- I Eleanor  ! - ryknął Louis. - A Danielle przyjdzie ?
- Jasne ! - powiedział uradowany Liam.
- Moja dziewczyna też wpadnie.. zaprosiłem ją - wypowiedział te słowa tym razem Dallas . On ma dziewczynę ?
- Nie chwaliłeś się panienką - rzekł aroganckim tonem Harry.
- Ma na imię Emily. Nie zróbcie mi wstydu.
- Co robicie w walentynki ? - zapytałam wszystkich z nie wiadomego mi powodu.
- My spotykamy się ze swoimi dziewczynami - powiedział Liam wskazując na ich czwórkę.
- A wy ? - Spojrzałam na Horana i Harrego .
- Ja siedzę w pokoju. - odpowiedział Nialler .
- Ja idę na podryw może jakąś zaliczę. - rzekł dumny Harry.
- Dziwki, wszędzie dziwki - powiedziałam uśmiechając się do Harrego i kierując się w stronę wyjścia.

- * -
- Co robimy ? - zapytał znudzony Louis.
- Plaża ? - spytałam pakując torbę i wychodząc w krótkich spodenkach i bluzce.
- Jasne ! - wbiegł jak oparzony do łazienki gdzie miał kąpielówki. Po chwili wyszedł w kąpielówkach w marchewki.
- Idziecie ? - zapytałam chłopców.
- Czemu nie . - powiedzieli. Zaczęli pakować torby i zakładać kąpielówki na moich oczach .
- Aaa ! - krzyknęłam chowając twarz w poduszce.
- Kochanie nie bój się. Dziewczynom się podoba Hazz Jr. - stwierdził Harold.
- Dziewczynom dziwkom . - poprawiłam go.
- Co się dzieje ? - powiedział zdziwiony Niall. - Ubierać się pajace ! - zamknął za sobą drzwi z łazienki.
Ubrani i gotowi udaliśmy się na plażę. Szliśmy dosyć szybko. Znaleźliśmy wolne miejsca i rozbiliśmy tam swój " obóz " . Zaczęłam zdejmować spodnie i wszyscy się na mnie spojrzeli.
- Hazz Jr lubi - powiedział Harry .
- Hahahahahahahahahahahahahah fuck you. - powiedziałam pokazując mu środkowy palec. Rozłożyłam ręcznik i zaczęłam się opalać. Liam robił żółwia z piasku, Zayn opalał się ze mną. Lou Hazz i Niall byli w wodzie. Zobaczyłam jak Lou bierze wiaderko Liama i idzie do wody. Usłyszałam tylko śmiech i nagle byłam cała z wody . Nade mną stała święta trójca. Nie byłam zła. Wstałam .
- Idę się przejść - powiedziałam po czym wstałam i szłam brzegiem plaży. Wszyscy byli zdziwieni że nie zabiłam chłopców. Nagle zobaczyłam chłopaka :

Spodobał mi się. Zobaczyłam że bierze deskę do surfingu . Miał wszystko czego potrzeba :
- Biceps, triceps i sześciopak - powiedziałam cicho i zaśmiałam się sama do siebie. Zamknęłam oczy i nagle poczułam że ktoś na mnie wpadł.
- Ohh sorka. - powiedział nieznajomy mężczyzna.
- Taa... - rzekłam.
- Czyli widzę że przypadkowe wpadnięcie to nie za dobry podryw ? - odpowiedział z uśmiechem na twarzy.
- Łatwiej zagadać a nie wpadać . Serfujesz ? - zapytałam zmieniając temat.
- Tak . Nauczyć cię ? - spytał ja wyrwana z zamyślenia odpowiedziałam
- Pewnie - odpowiedzialam. Tak minął mi czas z chłopakiem. Dowiedziałam się że ma na imię Nikodem, jest na wakacjach i mieszka w ty samym mieście co ja teraz. Cały czas mnie dotykał.  Byłam tam z nim już 3 godziny. Wymieniliśmy się numerami telefonów i poszłam do chłopaków.
- Gdzie ty do cholery byłaś ? !- Zaczął się drzeć Styles.
- Uczyłam się serfować z Nikodemem . - powiedziałam zadowolona nie zwracając uwagi na ich krzyki. Było już dosyć późno. Weszliśmy do pokoju. Udałam się do łazienki. Nalałam pełno olejków soli i innych płynów. Nagle zobaczyłam coś na telefonie.

GODZINA : 2O : OO 
Nowa wiadomość od : 666969679


Co powiedziałabyś na wypad na kolacje w Walentynki ? 
~ Nikodem . 













4 komentarze:

  1. Oh końcówka wspaniała:) w ogóle cały rozdział cudowny:) hihi:* I Hazza Jr, rozbraja mnie :D Czekam na następny, pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że chociaż ty to czytasz. Przytłaczające jest to że wiesz że piszesz rozdział i możesz się spodziewać jednego kometarza. : O może będzie taki piękny dzień w którym pod jakiś rozdziałem zaświeci 5 komentarzami ? Nie wiem ...

      Usuń
    2. Wiesz co? :) Dodałam nowy rozdział u siebie i pod nim zareklamuję Twojego bloga co Ty na to? :)

      Usuń
    3. Pewnie ja w następnym podam twojego i następny rozdział będzie dla ciebie : ) . Pasuje ci ?

      Usuń