środa, 13 lutego 2013

Rozdział 10

- Sądze że te kwiaty dostałaś od Harrego - powiedziała Perrie. El i Dan też zaczęły mówić że to bardzo możliwe. Przytaknęłam. Dziewczyny wróciły do swoich hoteli. Chłopaków nie było , byłam sama. Mogłam pogodzić się z myślami. Cholera co ja teraz czuję ? Zmieszanie, niewiedzę. To przytłaczające. Kim jest ten Tajemniczy czy Zakochany666 ? Dlaczego akurat ja ? Ja to pojebana, nieokrzesana i co najważniejsze - nie zasługująca na miłość. Tamta osoba nie wie na co się pisze. Zaciągnęłam się zapachem pościeli. Byłam zła. Postanowiłam sprawdzić tt . Nowa wiadomość od : Zakochany666
Podobał się bukiet ? Mam nadzieję że tak : ) xx Cholera! Kim on jest. Moim nawiększym pragnieniem było dowiedzieć się kim jest ten cały zakochany . 

 Nie lepiej powiedzieć kim sie jest ? Chcę cie znać wiedzieć kim jesteś. Nie bój się ujawnić prawdy, otwórz się. Nie jest mi łatwo oszukiwać się że nie wiem kim jesteś. Ujawnij się nie bój się. - napisałam zła po chwili kolejna wiadomość.
Zagraj to teraz na gitarze. Będzie piękne. xx.
Posatanowiłam spróbować wyszło naprawdę fajne. Nagle weszli kompletnie zalani chłopcy. Jedyny trzeźwy był Liam. Położył wszystkich do łóżka.

- Ciężko ? - spojrzałam na zmęczonego Payna. Nie odpowiedział ponieważ zaczął wyrywać się Louis .
- Popilnujesz ich trochę, pójdę do bufetu po wodę bo zaraz padnę. - kiwnęłam twierdząco głową. Wyszedł zostawiają mnie z bandą nachlanych gwiazdorów. Wstał Harry.
- Wiem że ci się podobam. - poweidział z łobuzerskim uśmieszkiem na twarzy.
- Nie podobasz mi się Hazz ! - spojrzałam na chłopaków. Zdążyli już zasnąć.
- Nie okłamuj się - powiedział i przybliżył się do mnie. Poczułam jego ciepły oddech na moim ciele. Jakaś nieznana siła chciała być blisko a zaś druga jak najdalej od niego. Nagle poczułam jak zaczyna całować mi szyję. Nie wiedziałam jak się zachować. Popchnął mnie na łóżko. Rzucił się na mnie. Nasze ciała ocierały się o siebie. Nagle pocałował mnie prosto w usta.
- To ja jestem Tajemniczy. - powiedział w przerwie pocałunku.
- Nie powinniśmy . - powiedziałam wstając z łóżka. - Ty ? - zapytałam nie dopuszczając do siebie tej myśli.- Dlaczego ja ? - nie odpowiedział. Przygryzł dolną wargę. Wszedł Liam.
- Pijaku do łóżka - krzyknął kładąc nieprzytomnego już Hazzę. Położyłam się do łóżka.
- Harry?  - nie wierzyłam.

- * -

To co ujrzałam było zaskakujące. Godzina 11 . Chłopcy wstali łykali jakieś tabletki i pili litry wody. Zobaczyłam na sobie wzrok wszystkich.
- Dzień dobry - powiedział Louis.
- Hejcia ! - powiedział Zayn głosem małej dziewczynki.
- Hej. - powiedział Harry. Nie pamiętał co stało się wczoraj. Wiedziałam że to on jest tym całym tajemniczym i zakochanym666. Przynajmniej tak mówił.
- Płyniemy na wycieczkę statkiem. - powiedział Niall.
- Tylko dzisiaj ? - zapytałam udając to za stosowne.
- Będziemy pływać nim miesiąc, może dłużej. Mamy zarezerwowane kabiny. - zdziwiłam się że teraz mi o tym gadają.
- Jadą nasze dziewczyny. - powiedział Liam. - Będę w pokoju z dan, Zayn z Perrie, Louis z El, ty z Niallem a Hazz z jakąś babką.- Zaczął wymieniać. Chyba dobrze że jestem w pokoju z Niallem. Chyba.. Wszystko przede mną...

____________________________________________________________

Dwa rozdziały w jeden dzień XD Może jutro będą trzy XD Nie wiemm : | Kocham was < 3 Sorry że taki krótki ale lepsze to niż nic a jedna osoba prosiła więc jest !!!!
LUBISZ = POLECASZ

4 komentarze:

  1. woow czyli to Harry czy nie Harry? Rozdział super;) cieszę się że dodałaś i już się nie mogę doczekać tego rejsu :P Pozdrawiam Asiek :*
    Ps. U mnie pojawił się nowy rozdział:) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu super rozdział :D
      Baaardzo Ci dziękuję że dodałaś ;**
      Czekam na kolejne <3

      Tak na marginesie nie wierzę że to Hazz mógł by być tajemniczym, jak J pisała z tym swoim zakochańcem a Harry po chwili przyszedł na maksa najebany :D

      Usuń
  3. BOOMBA!!! Ale mógł byż prrzecież najebaany i z nią pisać ;) przecież wszystko jest możliwe !! Chciałabym żeby była ona albo z Hazzy'om lub Niall'em byłoby super !!
    A tu wam daje linka ddo mojego bloga którego zaczęłam pisać wczoraj i bardzo bym się ucieszyła gdyby zajżeliście i zostawiliśnie jakieś kommentarze z góry dzięki !!! KOCHAM WAS!! LINK :
    http://opowiada6sobczakkamila6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń